Big Is Beautiful - njaaa?

Måste bara klaga av mig lite!!

Så många människor (tjejer som killar) som säger att tjejer
som förstorat brösten etc etc är misslyckade och osäkra, för
att de inte kan leva med sin egna kropp utan måste fixa till den.
Varför hör eller ser jag aldrig någon säga att folk med tatueringar
eller piercingar är osäkra och misslyckade människor som skäms
över sin kropp och måste dölja den bakom bläck och smycken?
Eller en blondin som valt att färga håret mörkare, eller en brunett
som valt att platinablondera sig? Varför är just förstoringar av
bröst ett tecken på att man är misslyckad (en förminskning av
sina bröst är ju också att ändra sin kropp, men ack så accepterat)?
Man får alltså inte tycka om stora bröst, och därför vilja ha det,
när det finns möjlighet till det? För så fort man skaffat det,
övergår man från att vara Människa till Misslyckad.

Eller...?



Dagens citat

"För jag ville att jag vore den jag vill att jag ska va
men nu så är jag varken varken eller eller
Men jag har ändå lyckan att få göra nånting bra
för jag är världens bästa dåliga exempel"

Världens Bästa Dåliga Exempel - Johan Johansson





JOHANNA


Kommentera mera ^^
Postat av: Fia

Svar. Haha första gången jag hört de,kul!:]

2011-11-24 @ 23:06:25
URL: http://http:/femtonfoton.blogg.se
Postat av: jennyfer

hey you!

de kostar en del med medicin å sånt, men det får det vara värt helt enkelt.. eller hur?



<3

2011-11-27 @ 12:13:56
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback