Never Tear Us Apart

Sitter hemma hos min älskling, utan älskling. Han är fortfarande
i Spanien. Han åkte dit den 1a juli och kommer hem den 28e juli.
Snart ju! Typiskt nog åker ju jag iväg den 27e juli, ner till Göteborg.
Fast där kommer jag ju ha förbannat roligt eftersom syftet med
den tidiga nerresan dit är självklart för att få komma längst fram
till U2360 :D Vi är en liten skara på 11-12 personer som ska tälta
i närheten av Ullevi för att lyckas komma så nära ett av världens
största (och bästa!) band. Åhh jag längtar! :D

Som sagt, jag är i min älsklings lägenhet och myser. Jag menar,
om man får välja på att vara hemma ensam i sin egna tråkiga
lägenhet eller i Marcos, med canal+ och hela packet och en
hästens säng, vad väljer man? Men imorgon åker jag till farmor
och farfar och hjälper till med lite sysslor och sover över där.
Blir perfekt, för på söndag ska jag och Mickan åka till Ågesta,
som då ligger vid Farsta, och kolla hur det ser ut. De bygger ju
om där, och de har redan kommit en bra bit på vägen.
Spännande! Vi kan ju också passa på att hälsa på pållarna
i hagen :) Saknar mina busfrön, Hillman och Parma!

Såg nyss en sjukt bra film, "Nu eller Aldrig", med Jack Nicholson
och Morgan Freeman. Handlar om att de hamnar i samma rum på
sjukhuset och båda har cancer. Nästan samtidigt får de veta att de
har ett halvår, högst ett år, kvar att leva. Det slutar med att de
skriver en lista med "saker-att-göra-innan-jag- dör", som till
exempel skydiving. Helt underbart fin film, med superskådisar i
huvudrollen! Se den se den se den, superfin och gullig!

Hehe, jag är inte alls aktiv här. Det kan ju händelsevis bero
på att jag knappt är aktiv användare av datorer alls, men jag
tycker det är rätt roligt att blogga. Får se om jag tar upp det
eller inte. Jag skriver ju dagbok så det blir ju nästan så att
jag skriver dubbelt, och det blir långtråkigt för min del. Sen
är det ju ingen som vet om att jag bloggar heller, kan ju
börja med att sprida min blogg, eller nått :)


Dagens citat

"It's the way you love me
It's a feeling like this
It's centrifugal motion
It's perpetual bliss"

This Kiss - Faith Hill





JOHANNA

Kommentera mera ^^
Postat av: mellli

svar: ja det är det

2009-09-10 @ 22:13:57
URL: http://velvetkiss.blogg.se/
Postat av: mellli

svar: ja det är det

2009-09-10 @ 22:14:03
URL: http://velvetkiss.blogg.se/
Postat av: Emma Csendes

Svar: Haha, tror inte mitt stall blir närmare :P När jag åker kommunalt tar det uppmot 2 h hehe.. Stallet ligger i Sigtuna/bålsta :P

2009-12-27 @ 16:22:03
URL: http://snowhorse.blogg.se/

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback