He killed some pain, to himself nearly did the same

Hutch is my hero. And will always be. Fan. Vilken jävla dag.
Började helt okej, blev bara bättre och bättre och plötsligt
blev allting bara skit. Det är ditt fel. Jag brukar inte skylla
ifrån mig, men nu är det verkligen ditt fel. Du förpestar mitt liv.

Frans Schartau är bra. Går språkinriktning, kommer bli kul att
läsa tre språk + engelska i 2an :) Ett extra plus måste jag säga
är att min bästa kompis även hon går där, och min pojkvän
också. Dessutom känner jag några till sen tidigare. Och min
klass är fantastisk! Vi är 32 stycken nu tror jag, men det är
32 underbara människor. Jag älskar min samhällsskunskaps-
och historialärare Nicklas, han är bäst! :p

Skriver nästan aldrig i bloggen, men ibland är man bara
på skrivhumör. Skriva av sig lite. Kanske för att det har
hänt massa grejer. Eller kanske för att man bara är arg.
Allmänt arg. Allmänt riktigt pissed off.

Som jag nämnde tidigare; Hutch is my hero. Inget ska
få göra mig såhär arg när jag lyssnar till hans röst. Michael
Hutchence är bättre än allt annat. Hans ord kan inte skada
någon på något sätt. Det är ren lycka. 100% lycka, 0% annat.



Dagens citat

"Clever words on smooth tounge talking,
shove it brother just keep walking"

Just Keep Walking - INXS



JOHANNA

Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback