Encore un fois

Jag tror inte att det här med att blogga är min grej. För
att ha en blogg ska man nog vara aningen mer aktiv än
vad jag är, och dessutom ha något intressant att skriva
om. Men jag fortsätter tills jag tröttnar.... Nu, med andra
ord. Först ska jag bara skriva om en fantastisk människa;

Lars Eriksson.
Älskar hans musik, älskar hans personlighet.
Undrar om han vill gifta sig med mig?

Imorgon blir det stallet, som alla andra söndagar, och
smörjning av träns, sadel, grimma och martingal.
Funny! *not* Hinner nog inte med att borsta något,
men jag har borstat massor på alla tre denna vecka iaf :)

Min pojkvän är dum som är i Björkhagen av alla ställen. Nu
ska han alltså gå på promenad (wow!) mitt i natten. Men inte
på eftermiddagen med mig. Då får han slöa för sig själv och
så går jag ensam. Bara för att han inte alltid är så romantisk.
Älski <33

Funderar fortfarande på om det finns någon
chans att Lars skulle vilja gifta sig med mig...

Och just det: hej Fanny! Jag kom på vad min blogg hette. Tada!

Följde med Sara till någon fest i Fruängen.
HEJ SARA! OM DU LÄSER DET HÄR, VILL JAG BARA SÄGA
ATT DET VAR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT OCH PINSAMT!
Åt upp all choklad och drack säkert sex-sju glas vatten.
Sen åkte jag hem. Inte värt att stanna en minut till. DET SÖG!



Dagens citat

"Nos yeux se sont rencontre seulement un instant,
mais depuis, je suis tout feu tout flame
"

Encore - Le Disc-Jockey



JOHANNA


Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback