Staden

Idag vaknade jag kl. 11:40 av att rektorn på Hultsfreds
Gymnasium ringde mig... Jag hade helt glömt bort att jag
behöver tacka nej till erbjuden plats (trots att det var
mitt sista val), eftersom de bara kan se vad jag sökt
inom deras kommun. Pinsamt.

Vid 14-tiden drog jag och Joanna ut på stan och kollade
runt. Joanna köpte en tröja på Mango och jag köpte inte
en tröja jag ville ha från Mango. Sen gick vi till NK för att
jag i mitt desperata tillstånd ville leta upp Marco's parfym
och lukta på den. NK var dåligt. Jag hittade knappt ut, och
ännu mindre hittade jag rätt parfym :( Däremot hittade jag
en fantastisk, ja helt underbar, parfym från Ralph Lauren
som jag inte kan släppa ur tankarna. Den  heter "Ralph
Hot". Kostade dock 509 kr, och jag vet inte om jag kan
hitta den billigare. Väntar alltså med köpet tills jag vet
om den finns till ett bättre pris. Arlanda? Haha!

När jag kom hem tänkte jag ut något att äta ikväll. Blev sugen
på omelett så det blev det. Ost- och spenatomelett med
knaperstekt bacon och lättmjölk till. GOTT!

Ikväll ska jag mysa med mig själv, milkshake och en film.
Skulle verkligen vilja ha min Marco bredvid mig då, så skulle
det vara sjukt mycket bättre. Men något som faktiskt är bra
är att han kommer hem om nio dagar. Bara NIO! Jag
längtar jättemycket! Men jag är ioförsig inte ens hemma den
7e, fast den 10e får jag  i alla fall träffa honom. Jag saknar
dig, Bebbe. Jag älskar dig, aaihuiuihi. Hihi!



Dagens citat

"Here comes the clown
His face in a wall
No window
No air at all

In the dark of night
Those faces they haunt me
But I wish you were
So close to me"

By My Side - INXS



JOHANNA

Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback