Long Time, No See

Hej igen, bloggis! Det var ett tag sedan... Jag hade nästan
glömt bort att jag hade den här. Nu är det sommarlov, och
det är tamejfan snart slut tillochmed. Men inga sura miner
för det, för slutet på sommarlovet betyder ridläger för
Johanna. :D Och dessutom kommer min fantastiska
pojkvän hem, JAAAAAAAA!! Sex veckor utan Marco är inte
roligt, tack och lov att det är billigt att ringa till Spanien
så jag har kunnat prata med honom i alla fall. :)
Jag älskar dig! Vi ses den 10 augusti, älskling <3

Nu har jag försökt komma ut och jogga i 40-50 minuter,
men jag orkar verkligen inte. Men jag måste. Ja, jag måste
faktiskt. Annars kommer det bli ännu jobbigare imorgon,
och så blir det en ond cirkel. Så nu har jag bestämt mig.
När jag publicerat det här inlägget går jag och byter
om direkt, sätter på mig joggingdojjorna och drar iväg.

Igårkväll insåg jag att Miss Li är helt fantastisk!
Lyssna på henne, gör det. :)

Imorgon ska jag till EKO med Johanna och kolla efter ljusa
ridbyxor (beigefärgade helst), vita ridbyxor och ett pannband
till Hillmans träns. Sen ska vi vidare till Hööks, och då måste
vi åka kommunalt... Det tar en timme. Jobbigt! Men när vi är
där ska vi i alla fall kolla på massa random saker, för där är
det tydligen rea. Direkt efter det ska jag åka ännu mer buss
och även lite tunnelbana, för då ska jag till bagarmossen
och träffa Mickan. :D Vi har inte setts på flera veckor!

Nu sitter jag alltså här och vill verkligen inte jogga,
längtar till imorgon och saknar min pojkvän. Bittert, haha!


Dagens citat

Oh boy, you make me feel like
Oh boy, you make me feel like
No boy, can make me feel like you
I really really want you 

Oh boy, you make me feel so
Oh boy, you really turn me on boy
And I don't know what to do

Oh Boy - Miss Li




JOHANNA

Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback