(M)uppsala

Imorgon drar jag till Uppsala över dagen. Där ska jag träffa David
och så ska vi gå till David's grav. Hmm.. jobbigt det där med att
båda har samma förnamn. Well, David och Leoparden kan jag
kalla dem. Jag och David ska alltså till vackraste Leopardens
grav och lägga blommor där. Var nästan precis ett år sen jag var
i Uppsala sist, var där 3:e november 2006 med Fanny och Fabian.
Det var snö då och vi frös jättemycket, så vi stannade inte
speciellt länge. Tyvärr hittade vi inte graven då, för smarta som
vi är går vi in på fel sida den gigantiska kyrkogården, och hade vi
gått ca 5 meter åt sidan där vi gick ut, så hade vi hittat den! David
vet i alla fall vart den finns så denna gång ska jag inte missa
den. Då ska jag lägga dit vårat lilla (och lila) kuvert som vi aldrig
kunde lägga där förra året.  :') Rosor ska också köpas,
hoppas jag har råd att ta mig hem sen bara.


Leopardis


Tänkte hälsa på Primalina också när jag ändå var i Uppsala, men
såklart är det fortfarande ingen som vet vem som köpte henne. Hur
är det möjligt? Ägaren var ju där, ägaren skrev på köpeskontrakt.
Varför är det ingen som har någonting mer om henne än "hon står
på en liten ridskola i Uppsala"? Man frågar Kristian, och han säger
"prata med Anna", så frågar man Anna, och hon säger "prata med
Kristian". Nä, jag vill veta vart du finns nu på en gång, Primus! Jag
älskar dig, och jag saknar dig hur mycket som helst! Om någon
känner till en liten ridskola i Knivsta (postnummer: 741 93),
så skriv till mig direkt är du snäll!





JOHANNA

Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback