Primalina

Jag har fått adressen till Primalinas nya ägare nu!
Världens bästa ponny <3

Läste också om en ponny som hade blivit brutalt misshandlad.
Stackars ponnyn. Stackares ägaren. En flicka på tolv år.
Har inga ord för hur hemskt det är.

Idag har jag toppat håret. Ca 1 dm var slitet.
Sen färgade jag utväxten och det orangea
(efter avfärgningen från mitt rosa underhår).
Snart är mitt hår helt vitt. Kul att testa en ny färg!

Dagens citat

"...har jag här den enda hälsning
som dom barbarerna är värda.
Jag höjer mitt långfinger
Höjer mitt långfinger
Jag sticker upp mitt långfinger
Sticker upp mitt långfinger
Mitt långfinger
Sticker upp, sticker upp mitt långfinger
Långfinger
Sticker upp."


Långfingret - Anders F. Rönnblom





 

JOHANNA


Kommentera mera ^^

Här skriver du:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras icke):


Din bloggis namn:


Din kommentar:

Trackback